2013. szeptember 18., szerda

5. fejezet

Hiii, ppl!
Kicsit csalódott vagyok.. Alig kommenteltek páran.. Nem nagyon jeleztek vissza. (tisztelet a kivételnek)
Érdemes amúgy írnom ezt a történetet? Csak mert az érdeklődés szikráit még fel lehetett fedezni az elején, de most már nem. But why?! Oké, mindegy.. Nem siránkozni akartam, csak egy picit gagyi érzés ez. :c
Hát, egy darabig nem igen lesz rész, mert úgy látom egyelőre nem gondoltátok át, hogy akarjátok-e olvasni a blogot, vagy sem. :c
Or idk..
Never mind! Jó olvasást ehhez a fejezethez..! x



5. fejezet 



A szavak megrekedtek bennem, látva Harry ajkainak mozgását. Annyi hazugságot hordott össze magáról, mint égen a csillag. Azt mondta anyámnak, hogy én és ő az egyetemen ismerkedtünk meg és nagyon kedveljük egymást. Nos, ez a két állítás merőben eltér a valóságtól.. Hű, Harry meg az egyetem. Elképzelhetetlen. Mármint az intelligenciájával semmi gond, viszont a szociális viselkedése az már egy egészen különleges eset.

- De Colin nem is mesélt rólad ─ anya elhűlt arccal beszélt.

- Um, mivel nincs is mit mesélni ─ mormoltam vöröslő orcákkal.

Harry erre csak megvonta a vállát. Ezután pedig pár perces csönd ereszkedett le közénk. Majd anya egy gyenge ˝bepúderezem az orrom˝ kifogással hagyta el az asztalunkat. Ó, ez az! A fejemmel biccentettem, s felálltam a székről. A kijárat felé indultam, de előtte még közöltem, hogy levegőznöm kell egy kicsit. Bíztam benne, hogy Harry vette a neki szánt célzásomat, hogy beszélni akarok vele odakinn. Kitámolyogtam az étterem füllesztő légköréből, és összefontam magam előtt a karjaimat. A földet bámulva járkáltam fel- alá, s közben némán káromkodtam a mai este miatt.

- Itt vagyok ─ lépett mellém hirtelen.

Volt egy sejtésem, miszerint Harry egyáltalán nem érezte magát tolakodónak, mikor megzavarta a vacsoránkat.

- Mi a jó büdös francot képzelsz magadról, te seggfej?! ─ törtem ki.

- Hé, elit helyen vagyunk, Rease! ─ suttogott.

Hosszú ujjaival körbe fogta a csuklómat, majd maga után húzott az étterem mellett lévő sikátorba.

- Na szóval.. Velem nem beszélhetsz így, megértettél? ─ erősebben szorította a csuklómat. - És kizárólag azért jöttem ide, hogy szóljak, Bill és Kevin félholtra verték a kibaszott főnöködet.

A szemeim összeszűköltek, és abban a pillanatban csak értetlenül néztem magam elé. Andy a főnököm.. Úristen!

- D-De.. Ez.. Hogyan? É-És mikor? ─ letaglózva kérdeztem.

- Elkapták tegnap éjszaka egy parkolóban. Mert ő indította a szimatolást a gyilkossággal kapcsolatban. Rease, te vagy a következő célpont ─ nagyot nyelve fejezte be a mondanivalóját.

A vér pedig ismét megfagyott bennem. A végtagjaim és a gyomrom remegni kezdett. A levegőt szaggatottan fújtam ki, a fejem pedig lüktetett. Erősen harapdáltam az alsó ajkamat, miközben nehéz pillantásokat vetettem a sikátor sötét falaira. Harry elengedte a csuklómat és hagyta, hogy a földre rogyjak. Magamhoz húztam behajlított lábaim, s a térdeimre döntöttem a homlokomat. Hang nélkül dolgoztam fel az előbbi információt. Én vagyok a következő.. Andyt félholtra verték.. Nem. Ezt nem bírom.

- Ölj meg ─ rebegtem.

Harry a falhoz dőlve csúszott le mellém a földre, de éreztem, hogy nem néz rám.

- Nem akarok börtönben rohadni életem végéig, bocsi ─ szinte hallható volt, ahogy mosolyog mialatt beszél.

- Lőj fejbe, a testemet meg dobd valami folyóba. Állítsd be öngyilkosságnak vagy valami ─ mondtam szárazon. - Nem akarok lassan, kínok között meghalni két gyilkos által, szóval a tiéd lehetne a megtiszteltetés.

- Fogd már be, Rease. Senki sem fog megölni ─ motyogta.

- De verés sem kell ─ dacoskodtam.

- Ó, a bassza meg.. Nem akarnak megölni, vagy megkínozni. Csak eltántorítani a további kutakodástól. Ennyi ─ szögezte le. - Azért annyira még ők sem hülyék, hogy kinyírjanak.. Csúnyán megszívnák, te is tudod.

- Jó, hagyom ezt a szar ügyet ott ahol van.. Csak hadd térjek vissza a régi, unalmas életembe.

- Ez nem ilyen egyszerű.. Már minden érintett tudja, hogy te meg a kis újságíró pajtásaid foglalkoznak a Houton-gyilkossággal.

Mélyeket sóhajtottam és folytattam az önsanyargatást. Megint rám jött az ˝élve elásom magam˝ érzés. Csak elakarok tűnni a Föld színéről..

*

*Másnap reggel*

Az ágyban hánykolódva gondolkodtam pár dolgon. Tegnap este szó nélkül jöttem haza, egyedül. Azóta pedig kulccsal zárt ajtó választ el engem a külvilágtól és anyám szúrós tekintetétől. Az éjszaka folyamán Eve rengetegszer próbált felhívni engem, de nem reagáltam. Nem bírtam volna megjátszani az együtt érző barátnőt. Sajnálom Andyt, de jelenleg az én életem is vásáron van. Az oldalamon feküdtem, s az ablaküvegen lecsorduló esőcseppeket tanulmányoztam. Lehangoló dalokat hallgattam, és az egyszerű életem emlékeit elevenítettem fel. Unalmas egyetemi órák; ócska tolvajlásokról szóló cikkek megírása.. Ezek hiányoznak most a leginkább.

- Colin ─ anya az ajtó mögül szólított. - Nyisd ki, szívem.

Nyöszörögve a hátamra fordultam, s az alsó ajkamat harapdálva vaciláltam. Nem beszélhetek neki arról, ami mostanában történik velem. A gyilkosságról.. De valami magyarázatot muszáj adnom a viselkedésemre. Kikászálódtam a meleg ágyamból, s lustán elcsoszogtam az ajtóig. Mély levegőt vettem, majd elforgattam a kulcsot. Aztán néhány másodperc múlva visszatértem az ágyhoz. A takaró alá fúrtam magam, és igyekeztem nem szívrohamot kapni az izgatottságtól. Fogalmam sincs mit mondhatnék neki..

- Hé, mi történt, drágám? ─ halkan kérdezte, miközben a matrac szélén helyet foglalt.

- Nem mennek túl jól a dolgaim mostanság ─ mormoltam. - Sokat stresszelek..

- Ó, azt észrevettem. Tudod, azért nem ártott volna szólni a barátodról.

- Nem, nem, nem és nem! Nincs barátom és nem is lesz. A tegnapi csak egy poén volt.. Vagy valami hasonló ─ tiltakoztam.

- És.. Utána hová tűntetek? Mert ugye ketten távoztatok.

- Nem! Kimentünk levegőzni, aztán ő jobbra, én balra mentem. Kérlek, itt zárjuk le ezt a témát, rendben?!

- Rendben. De ha baj van, akkor szólj. Én itt vagyok neked, bármikor ─ mondta lágyan.

Lehúzta a fejem fölül a takarót, és gyengén rám mosolygott. Ujjaival a fufrum tincseit igazgatta, és nem vesztette el azt a biztató mosolyát egy pillanatra sem. Barna loknijai kontyba voltak fogva; kék szemei pedig nyugtatóan csillogtak. Halvány ráncok jelentek meg a szája sarkaiban, mikor elmosolyodott. Innen tudom, hogy őszintén csinálta.

- Ma megyek vissza a kampuszba.. Segítesz összecuccolni? ─ halkan kérdeztem.

Aprót bólintott; beleegyezően. Ezek után még körülbelül egy teljes órán át beszélgettünk. Az egyetemről meg néha a munkámról. Persze az igazságtól eltérő dolgokat is kellett mondanom, ahhoz, hogy megnyugtassam őt és biztonságban tudjon. De ki tudja mik fognak még történni velem. Lehet most voltam itthon utoljára.. Vagy most beszélgettem anyával utoljára ilyen hosszan.. A jövő kiszámíthatatlan, és félelmetes.

*

Délutánra már a kampuszban lévő ˝otthonomban˝ voltam. Néhány könyv, és egy bögrő forró barack tea társaságában. Egyedül voltam. Eve nyilván a kórházban fogja tölteni a következő pár napot. Talán jobb is. Most szükségem van a magányra. Bár így egyedül elég paranoiásnak érzem magam. Bezártam az összes ajtót, ablakot; elhúztam a függönyöket, s csupán egy olvasó lámpát hagytam égve. Nem akarom, hogy bárki is tudja, itt vagyok. A fülhallgató a fülemben; a külvilág kizárva. Tökéletes. Majdnem..
Az olvasmány legizgalmasabb sorai között cikáztam, mikor egy hatalmas robajra lettem figyelmes. A következő pillanatban pedig az ablakom üvegjének szilánkjai hevertek a padlón. És egy méretes kő darab. Összerezzentem, és félre dobtam a könyvet a kezemből. Kirántottam a füleseimet és értetlenül gubbasztottam az ágyon. Csöndben maradtam, aztán lekapcsoltam a lámpát. Szinte hang nélkül lemásztam a matracról, és lábujjhegyen kerültem ki a szilánkokat. A fülem mögé tűrtem egyenes tincseimet és remegő gyomorral léptem a betört ablak elé. Először csak messzebbről néztem ki, aztán közelebb merészkedtem. Lent állt egy alak. Magas volt, többet nem tudtam megállapítani róla, mivel korom sötétség takarta.

- Az Isten áldjon meg, Rease! Öt percig kopogtattam a rohadt ajtódon ─ durván kiabált.

Ó, igen. Az a rekedtes hang csengett a fülemben, amit már könnyen felismerek. Harry. Sejthettem volna. Hisz betörte az ablakomat.. Nyilvánvalóan csak ő csinálna ilyet a kampuszban.

- Mit akarsz már megint?! ─ hasonló keménységgel beszéltem.

- Bill-ék már tudják, hogy mikor akarnak ˝meglátogatni˝.. Gondoltam érdekel, de ha nem, hát nem.. ─ megvonta a vállát, szívott egy slukkot a cigijéből, és hátrálni kezdett.

- Már hogyne érdekelne! D-De.. Kinyögnéd, kérlek? ─ zavartan mondtam.

Erre csak bólintott. Elnyomta a cigijét, aztán az épület bejáratához indult. Oh, a lakásunk küszöbét viszont soha nem fogja átlépni..
Nagyokat sóhajtva tettem meg a lépéseket az ajtóig. Megakartam előzni, és a folyosón ˝várni˝. Csakhogy ne essék félre értés, ha netalántán tervezett volna bejönni.

31 megjegyzés:

  1. Nem tudom ki az az elmebeteg, aki nem olvassa a blogod..ˇ^ˇ
    Egyszerűen nem tudom felfogni, hogy egy ilyen fantasztikus írást, hogy nem lehet olvasni. :33
    Ez egy fantasztikus rész volt, IMÁDTAM :33 ♥
    Csak ne lenne ilyen rövid. :PP ♥
    És IGEN? MEGÉRI FOLYTATNI!! Még ha csak pár ember is olvassa(köztük én :3) nekik akkor is örömet okozol, ha új részt raksz föl..
    Úgyhogy szeretnélek megkérni, hogy ne hagyd abba . Én imádom a blogod :3 ♥ ♥ ♥
    E.xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. yay, thankies! :D
      írnék én hosszabbakat is, de örülök ha hétköznap egyáltalán van erőm még ilyesmikre.. próbálok megfelelni az elvárásoknak, de mostanában ez is nehéz egy picit..
      aranyos vagy, darling!<3

      Törlés
  2. Evvel a résszel szintén feldobtad az estém, te kis életmentő!:3
    Nagyonjó lett!<3
    Harold bácsi hamarosan átlépi Colin nénike lakásának a küszöbét?:oRemélem beengedi Harryt, és hogy majd, ha lesz valami akció(lol) akkor majd megvédi őt ez a seggfejbácsi..:D
    Aig várom már a következő fejezetet, so kérlek szépen siess vele!: )
    UI:.KÉRLEK SZÉPEN AKI OLVASSA A BLOGOT AZ KOMMENTELJEN, MERT AZ VIRÁGNAK EZ NAGYON-NAGYON SOKAT JELENT!!
    "Érdemes amúgy írnom ezt a történetet?" ez kérlekszépen milyen kérdés volt mát?._. meg vagy húzatva, or what?:o Szerintem NAGYON SOK MINDENKIT érdekel ez a tökéletes történet, CSAK EGYESEK KURVA LUSTÁK KOMMENTELNI.(most kiabálok:))..) Bocsi, az agresszivitásért, csak próbálom a népet kordába tartani:D (o.O)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ilysm
      that's all :D
      Harold "bácsi" ((lol, nem bírom:D:D:D:D)) még egy darabig ilyen seggarc lesz ((how cute he is.. még így is.. ah))
      és lesznek még itt jó dolgok, don't worry!
      ez a komment is furi lett, darlin

      Törlés
  3. Nagyon tetszik :) Siess a kövivel :)

    VálaszTörlés
  4. uhhh anyám annyira jó :D mint mindig :D siess kövivel ♥♥

    VálaszTörlés
  5. Hamar hozz reszt, mert az unalmas sulis hetkoznapokat a blogod teszi szinesse.:) Egyszeruen imadom ahogyan irsz. De ezt mar olyan sokszor mondtam.. Nem tudok... Nem lehet mast mondani ra. Aww nincsenek ra szavak. Tulporogteeem asdfghjkl :D
    @OfiOfficial :*

    VálaszTörlés
  6. A mai napom után ez a rész igazi életmentő volt.. Fantasztikus rész lett!!! Igazából nem tudok sok mindent hozzáfűzni, mivel mások már megtették helyettem is. Mivel az előttem szólókkal egyetértek, ezért nem írom le ugyan azt.. :) Talán csak annyi lenne még, hogy bízz magadban! Rettenetesen jó érzéked van az íráshoz, és azok az idióták, akik azért nem olvassák a blogod, mert Taylor lett az egyik főszereplőnek a külseje, azok marha nagy barmok... Sorry, ha valakit megbántottam..:) Egy szó mint száz: imádtam ezt a részt is, csak így tovább és alig várom a kövit! :))
    Ölel: ~fruu. xoxo

    VálaszTörlés
  7. imádom és rendszeresen olvasom :) nagyon gyorsan új részt :D

    VálaszTörlés
  8. Nehogy abba merd hagyni!!:D Imádom a történeted, komolyan feldobod vele a napomat.;) Várom a folytatást!Pussz.

    VálaszTörlés
  9. Szerintem magad miatt írj, ne mások miatt. Persze nyilván nem jó, ha az emberek nem kedvelik amit alkotsz, de szerintem ez, pont a te blogodra nem igaz. Ne keseredj el ilyeneken, becsüld meg azt a pár olvasót aki rendszeresen kommentel. Èn sem írtam eddig, várom, hogy kicsit jobban kibontakozzon a történet, de minden részt elolvastam, ès ha neked ennyit jelent, nyilván nem esik nehezemre pár sort írni. A történet érdekes, jó az alapsztori, de én személy szerint még nem élvezem annyira mint az előző blogod. Ez nem azt jelenti, hogy nem tetszik, de még nen fogott meg teljesen. Az írási stílusodat meg nagyon kedvelem, szóval kiváncsian várom miként alakul majd a kapcsolatuk, a törtéheted!:)

    VálaszTörlés
  10. Figyelj,amilyen hamar tudod,hozd a kövit...tudom néha nehéz,meg minden,de sokan olvassák és szeretik a blogot,ahogy a többit is szerették...én személy szerint nem tudnám elképzelni az életem a Red nélkül...amúgy is imádtam a shadowot!!! Te az írást soha ne hagyd abba,mert egy fantasztikus tehetség vagy...ez a rész meg valami zseniális volt!

    VálaszTörlés
  11. Drága,drága Chrisy!<3
    Tudod, hogy imádom a történeteidet, ahogy írsz, az ötleteidet, a karaktereidet, minden sorodat... Nem azért nem kommentelek, mert nem tetszik vagy nagyon linkeskednék, csak túl sok nekem most az iskola és a saját blogjaimra is kevés az az idő,amit fordítok. Szégyellem is magam miatta. Sajnálom, ha ezért szomorú voltál, mert velem vagyis nélkülem is eggyel kevesebb volt a hozzászóló...De tudd, hogy, ha nincs is időm olvasni vagy írni, nem tudsz csalódást okozni. És most így bepótoltam a lemaradásomat és nagyon tetszett, amit láttam.:)) Fantasztikus vagy, soha ne bizonytalanodj el! Ja és nem ám fukarkodni az új részekkel, osszad csak megfele!<3 Amúgy imádom ezt a hülye, fekete, rosszfiú Harry-t... Állati amikor a vezetéknevén szólítja a főszereplő alanyunkat. Ilyen apróságok teszik teljessé a sztorit. Jó lenne, ha az írásaidat kiadná valaki könyvbe, mert esténként keresve sem találnék jobb olvasmányt.. Bár ígyis félholtan zuhanok az ágyba... Remélem neked jól megy a suli és nem fárasztó túlságosan. Írj sokat, mert imádunk,ahogyan a történeteidet is.<33

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Naaaaagyon vártam, és tetszett a rész! Újra csak elkezdtem olvasni, és mintha ott lettem volna Colin szobájában, vagy esetleg a sikátorban, ahol beszélgettek. De sajnos egyre csak fogytak a sorok, és vége lett a résznek.... Ez azt jelenti, hogy hozd minél hamarabb a kövit, hogy csillapítsd kíváncsiságunkat, kérlek!
    Nagyon sokan szeretjük ezt a sztorit, és nyilván sokan úgy érzünk, ahogy Fanni. Teljes mértékben igaza van. A Shadow-ot szerettük. Ez a sztori tetszik, de remélem, és tudom, hogy ezt is ugyanúgy meg fogod szerettetni velünk.
    Minél hamarabb kövit, pls!! :)

    VálaszTörlés
  13. Jézusom imádtam imádtam *---* most sokk hatása allat álok bocsi de egyenlőre még emésztem :DD de IMÀDTAM IMÀDTAN!!!!!!

    VálaszTörlés
  14. Szia! Én ma kezdtem el olvasni a blogot, és nagyon,nagyon tetszik! Imádom magát a történetet is, és azt is, ahogy írsz! Hozd a kövit minnél hamarabb!!!! :))

    VálaszTörlés
  15. Imádom ezt a blogot! IMÁDOM!! Nagyon jó feji lett, és sztem ne is foglalkozz azzal, hogy nem kommentelnek!! Például lehet, hogy sok a tanulnivalójuk, és nincs idejük. Ugyanis velem most ez volt :)

    VálaszTörlés
  16. http://troubledlovewithyou.blogspot.hu/2013/09/dij.html Szia, küldtem neked egy díjat! További sok sikert a történettel, én továbbra is olvasom!:)

    VálaszTörlés
  17. Sziaa. :) egyszerűen fantasztikus ahogy írsz *.* és ez a történet :o ááá, erre nincsenek szavak :D remélem minél előbb hozod a kövi fejezetet :p xx, Fanni

    VálaszTörlés
  18. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, szia.
      Bocsánat.. Jogom ugye van még eldönteni, hogy mikor, miben kételkedhetek? Ez most ennyire szarul jött le? Hogy 70 olvasó mellett 5 megjegyzésnél többet szeretnék látni? Én kérek elnézést.
      Egyébként én elsősorban magamnak írok. Először is magamat szeretném kicsit felvidítani és kiszakítani a hétköznapokból.. Annak pedig nagyon örülök, hogy ez másokra is hat. És egyszerűen csak jól esne néhány biztató szó, ami megerősítene és tovább lendítene. Persze biztosan nem érdemlem meg..
      Egyébként SOHA nem szabok komment határokat se egyebet. Mindössze annyit kérek, hogy akinek épp van egy kis ideje, az ugyan írjon már pár szót, s fejtse ki a véleményét legalább röviden.
      Ja, és én mikor is strapáltam az olvasóimat?! Szerintem sosem! Legalábbis még senki nem hányta a szememre, hogy "ugyan már, mi a szarnak vársz kommentekre a saját blogodhoz." lol
      Ha esetleg te nem nézed jó szemmel, hogy időnként vágyom némi biztatásra, akkor nem kötelező olvasnod a blogot.
      Köszöntem, C. H.

      Törlés
  19. wow*-* te aztán tudsz írni:D és megint wow:$ egyszerűen imádom a blogjaid:D totál függővé tettél:D bonyodalom,érdekesség..annyira izgalmas:D folytasd minél előbb:D xoxo

    VálaszTörlés
  20. Ahw.! *.*<3 mikor lesz végre uj resz??:O

    VálaszTörlés
  21. Most talaltam a blogodra, es egyszeruen PER-FECT. ^^ Imadom. Izgalmas es nem kiszamithato. Remelem hamar folytatod!:) Es elismeresem, hogy sok bloggerrel ellentetben akik kommenteket akarnak, nem szabsz hatart. Respect!(: A tobbiekkel, akik lehurrognak, ne foglalkozz, csak az energiad veszik el! Van x ember, akik szeretnek. Az az 1 aki nem, nem szamit..:]

    VálaszTörlés
  22. Szia.Most találtam rá a blogodra és IMÁDOM! Nagyon izgalmas és már nagyon várom a következő rész és remélem nem fogod abbahagyni.:)

    VálaszTörlés
  23. Ennyi komment, pipa, feliratkozó után hozhatnád már a következő részt. Nagyon izgalmas és szokatlan történetet írsz. Fantasztikus!!! Nem bírtam abbahagyni az olvasást, és ez az 5. fejezet után szomorú lettem. 2,5 hónappal előtt tetted fel a részt. Mi történt? Remélem nem hagytad abba, vagyis nagyon remélem. Kérlek folytasd! Nagyon boldog lennék és ezzel a többi olvasód is egyetért. :)

    VálaszTörlés
  24. siess a kövi résszel

    VálaszTörlés
  25. Hola!
    Új olvasó vagyok itten, és hàt kijelentem: baromira elnyerte a tetszésem ez a blog. Nagyon jol fogalmazol/írsz, a történet is nagyszerû, csak kérlek FOLYTASD! Nem véletlenül van itt annyi ember amennyi, hisz nagyon jo ez a sztori és sokunknak tetszik!
    Tehàt KÉRLEK NE HAGYD ABBA ENNEK A BLOGNAK AZ ÍRÀSÀT! PLEASE! Minél hamarabb a kövi részeket, hisz eddig minden nagyszerû!

    VálaszTörlés
  26. Szerintem 29 megjegyzés nem kevés. Szóval amint tudod tedd fel a részt kérlek! - D

    VálaszTörlés